Friday 9 September 2011

Cinta baru ku Sofea Damia

Aku Kenal awek baru aku ni 15 Julai 2011,aku panggil dia dgn nama Mia,manja sket..matanya yang bulat..pipinya yg tembam buat aku tak tidur malam..aku tak rasa penat nak layan dia siang atau malam..klau dia ketawa buat aku rasa bertuah sangt jadi manusia..aku rasa bahagia sangat sebab Sofea Damia adalah kekasih hati ku..

Aku ingat lagi masa dia demam..aku rasa susah hati giler2..nak bawa pegi doktor..tak boleh..so terpaksa laa jaga dia siang dan malam..tuamkan kepala dia..n always keep her cool...alhamdulilah..dalam 3 hari dia dah ok..aku rasa hepi sangt..

Ya Allah,Kau berilah kesihatan yg baik, dan kuatkan lah semangat dia..lindungi dia dan jadikalah dia manusia yg berguna..

Kepada kekasihku Sofea Damia, jadilah anak yg solehah, kuatkanlah semangat mu, jadilah anak yg mendengar kata..daddy dan mummy janji akan menjaga mu sebaik yg mungkin..insyallah



Jelingan manja


No comments:

Post a Comment