Friday 30 September 2011

Perkembangan terkini Sofea Damia

anak aku skang ni dah kuat menendang,menangis,senyum,menginjak-injak badan dia..perghh..best giler tngok dia..masa memula dulu peah ni kurus kering je..skang ni klau tngok macam ayam daging yang fresh dari ladang.. paha dia dah mcam ayam drumstick KFC..pipi dia mcm belon ditiup2..tembam je..cuma skang ni muka dia ada muncul bintik2 merah macam ruam..akak2  kat sini cakap benda tu biasa je utk baby..nnt ok la tu..tapi aku plak yg risau..tak chomell laa nnt..uhuhu..

so hope sape2 yg tau pasal ni leh laa bagi tips kat aku..sebab skang ni aku rajin bagi dia mandi dgn air beras.. so nnt hope kulit dia ok balik..


skang ni pun dia susah gak nak tidur..uhuhuhu..penat giler aku nak layan kerenah dia..bapak dia tidurrrrrrrrrrrrrrrr je..hahahah...dia jadi susah tidur pun sebab selalu kembung perut..so terpaksa laaa  urut dia..and aku pun ada gak blajar cara nak urut baby ikut cara Johnson baby..so ada laa time dia senang tidur..aku blajar kat internet jeee...

ada macam muka bapak dia tak..dia tak caya muka Mia macam dia..hahaha...


No comments:

Post a Comment